Biznes bez barier – Asystent działalności gospodarczej
Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość z siedzibą w Szczecinie zaprasza wszystkie osoby z niepełnosprawnościami prowadzące działalność gospodarczą do testowania instrumentu: „Biznes bez barier – Asystent działalności gospodarczej”. W ramach instrumentu można otrzymać zwrot 70% kosztów zatrudnienia asystenta pomagającego w prowadzeniu działalności przez okres 6-miesięcy.
Wniosek może złożyć osoba, która:
- ma udokumentowaną niepełnosprawność
- prowadzi działalność gospodarczą nie dłużej niż 24 miesiące
- zatrudnia asystenta wspierającego go w prowadzeniu działalności gospodarczej
Zachęcamy do sprawdzenia szczegółowych warunków otrzymania wsparcia, które zawarte są w „Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie” oraz w „Regulaminie refundacji wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej”.
Zapraszamy na spotkania informacyjne, które odbędą się:
- 12 października w godz. 15.00 – 16.30 – on-line
- 17 października w godz. 15.00 – 16.30 – on-line
- 21 października w godz. 17.00 – 18.30 – on-line
- 26 października w godz. 15.00 – 16.30 – on-line
- 14 października w godz. 14.30 – 16.00 w siedzibie CPT w Szczecinie, ul. J. Poniatowskiego 33 D
Wnioski można składać od 26 września 2022 r. do 28 października 2022 r. pocztą lub osobiście na adres: Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość, 71-111 Szczecin, ul. J. Poniatowskiego 33 D.
Chcesz wiedzieć więcej?
- zadzwoń lub napisz do nas - tel. 575 480 430 e-mail: asystent@cpt.org.pl
- znajdź dodatkowe informacje i wzory dokumentów w plikach poniżej lub na stronie www.wlaczeniewylaczonych.pl lub na stronie www.cpt.org.pl/asystent
Dokumenty zgłoszeniowe poniżej:
- Deklaracja uczestnictwa w testowaniu instrumentu.
- Formularz zgłoszeniowy do uczestnictwa w pilotażu.
- Oświadczenie dla wnioskodawcy beneficjenta.
- Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Dokumenty informacyjne:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Włączenie wyłączonych - aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”
- Regulamin pracy Komisji ds. refundacji wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej.
- Regulamin refundacji wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej.
Dokumenty dodatkowe:
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
- Wzór umowy o pracę z asystentem działalności gospodarczej.
- Wzór umowy zlecenia z asystentem działalności gospodarczej.
- Wniosek o zwrot wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o aktualności kryteriów kwalifikacyjnych